Tovább a tartalomhoz
Regeneráció szinte szénhidrátmentesen

Regeneráció szinte szénhidrátmentesen

Úgy hangzik, mint egy alacsony cukortartalmú, alacsony zsírtartalmú termék reklámja, amely csodával határos módon segít a karcsú alak elérésében? Ez határozottan nem szándékunk. Ebben a cikkben egy új terméket szeretnénk bemutatni Neked, és tisztázni, hogy kinek ajánljuk és kinek nem.

Elsősorban a kereslet alapján döntöttünk egy kicsit más termék mellett. Tudjuk, hogy a sportolóknak még mindig szükségük van a szénhidrátokra a regenerálódáshoz, de előfordulhat, hogy a speciális étrenddel rendelkezők nem találtak maguknak megfelelő terméket a jelenlegi kínálattal. Az új Regen Lite regeneráló italról beszélünk, amely nem tartalmaz szénhidrátot vagy cukrot, vagyis egészen pontosan 100 grammonként csak 2,2 grammot.

A Szénhidrátot helyettesíti a kiváló minőségű tejsavófehérje-izolátum és az elektrolitok. Tehát, ha figyelsz a szénhidrátbevitelre, és csökkenteni szeretnéd a kalóriabevitelt, akkor ez az ital tökéletes lesz a számodra.

Mi a helyzet azzal, akinek esetleg nincs különleges étrendje, és aki nem korlátozza drasztikusan a szénhidrátbevitelét, ez a termék nekik is megfelel?

Futás közben elgondolkodtam azon, hogy mit fogok enni a mai edzés után. Nyolc mérföldet tettem meg, a pulzusom a komfortzónámban maradt, de tudtam, hogy túl kevés fehérjét (de több mint elegendő szénhidrátot) fogyasztok napközben. Nagyon izzadtam a meleg miatt. Ekkor gondoltam a Regen Lite-ra, mert tényleg,az optimális kombináció, ami minden szükségeset biztosít, közvetlenül lefekvés előtt. A hozzáadott elektrolitok (magnézium, só, kálium, kalcium) biztosítják az optimális rehidratációt, és biztosítják, hogy a szervezet az elegendő energiával egyensúlyban maradjon.

Nduranz Regen Lite

Miért kell a fehérje?

A madarak azt csiripelik, hogy a fehérje hosszú távon a sportolók legjobb szövetségese, hiszen ezekből állnak az izmok. Ezért alapvető, hogy edzés után megfelelő mennyiségű fehérjét biztosítsunk a szervezetnek. Természetesen ezeket teljes értékű ételekkel is megkaphatjuk, és nem kell fehérjeporokat fogyasztanunk, de a mai életritmus mellett ez többnyire szinte lehetetlen. A regeneráló italt (akár szénhidrát tartalmú akár nem) azonnal edzés után kell elfogyasztani, nem fél óra vagy akár egy óra múlva. Ellenkező esetben bizonyára gyengébb lesz a regenerációnk és fáradtabbnak érezzük magunkat.

Amint már említettük, a Regen Lite kiváló minőségű tejsavófehérje-izolátumot tartalmaz. És bár nincs tudományos bizonyíték arra, hogy a tejsavó -izolátum jobban javítja  a regenerációt, mint a koncentrátum, de laktóz -intolerancia problémák miatt ezt a fajta fehérjét választottuk. Mindenekelőtt azt szerettük volna, ha termékeinket olyan üzemben állítják elő, ahol a savó eredetét igazolják, az aminosavprofil megfelelő, és a feldolgozási módszer megőrzi az összes fehérjefrakciót.

Hozzáadott Elektrolitok!

Mindannyian tudjuk, hogy az edzés során elektrolitokat is veszítünk, különösen melegben. Nem olyan mértékben, mint azt régen gondoltuk, de továbbra is arra törekszünk, hogy fenntartsuk az elektrolit egyensúlyt a vérben. Mivel az izzadság elektrolit felépítése egészen más, mint a vérben ezért, elektrolitokat adtunk a Regen-hez és a Regen Lite -hoz, amelyeket valóban elveszítünk az izzadsággal. Pontosabban, a legtöbb ember verejtékéhez hasonló mennyiségű elektrolitot adtunk hozzá, így az ember könnyen megkapja azt, amire szüksége van

"A többi elektrolit előfordulása az izzadságban valójában rendkívül alacsony, ezért szinte nincs szükség a pótlásukra. A tény az, hogy az elektrolitok koncentrációja a kiszáradással együtt növekszik, ami azt jelenti, hogy jobb a hozzáférhetőségük." - dr. Tim Podlogar

Tehát kinek alkalmas a Regen Lite:

  • Mindenkinek, aki speciális étrendet követ a szénhidrátbevitel korlátozásával.

  • Minden könnyebb edzéshez .  Alacsony kalóriafogyasztás mellett.

  • Könnyű étkezéshez napközben (tekintve, hogy remek az íze, desszert helyett is tálalható).

  • Speciális esetekre pl versenyek elötti súlyvesztéshez.

  • Lefekvés előtti étkezésként.

Nduranz Regen Lite

Összefoglalva: Annak ellenére, hogy a sportolók sok kalóriát veszítenek az edzés során, ez nem jelenti azt, hogy nem tudnak hízni, ami elronthatja az eredményünket a következő mérkőzésen. A magasabb testzsír százalék általában rosszabb eredményt is jelent. A fogyás során azonban nagyon fontos, hogy elegendő fehérjét fogyasszunk. Egyes kutatások azt mutatják, hogy a fehérje napi két -három alkalommal történő fogyasztása jótékony hatással van az izomnövekedésre. Emellett körülbelül 40 g fehérje lefekvés előtti javítja a regenerációt és felgyorsítja a fehérjeszintézist..

Kinek nem ajámlott a Regen Lite?

 Határozottan nem alkalmas azoknak, akik naponta többször edzenek, vagy kevesebb, mint nyolc órájuk van a regenerálódásra. Ekkor a szénhidrátok fogyasztása rendkívül fontos. Már a versenyek előtt is csökkentjük a fehérjebevitelt és növeljük a szénhidrátok mennyiségét (carboloading). A versenyekhez hasonlóan a nehezebb edzésekhez is regeneráló cukoritalra van szükség. Ebben az esetben a Regen ajánlott, amely 30 g fehérjét és 50 g szénhidrátot tartalmaz.

 

Nduranz Regen Lite

Szerzö:

Andreja Godec

Következő termék Tim Podlogar szuper eredménye a Arlberg Giro kerékpár versenyen.

Ird meg a véleményed

Szükséges mezők